Студіювання - незамінна і вкрай важлива практика вдосконалення в сфері образотворчості.
З давніх давен вважалося що малювання з НАТУРИ/ природи/ об'єктів та явищ належало до однієї із вищих форм естетичного пізнання навколишнього світу. Процес дослідження світу на папері чи полотні олівцем, або фарбою повинен бути щоденним, природа постає в момент студіювання своєрідною енциклопедією пластичних знаків, гармонійних взаємовідношень об'ємів, ритмів, ліній, тонів, кольору.
Давні майстри мистецтва часто наголошували на практиці студіювання, яка ставала запорукою активного збагачення арсеналу творчих можливостей, зберігала художника від передумов, одноманітності та пластичних штампів.
Переважна більшість мистців студіюють натуру не лише в період навчання, а й впродовж всього творчого життя. Свідченням цього є збережені як в музеях так і в колекційних зібраннях численні альбоми художників /скейтч-буки/, вщент заповненні різноманітними начерковим та студійним матеріалом .
Вашій увазі пропонується ознайомитись із фрагментом студіювальної практики наших учнів.
Завдання було поставлено саме так : Графічне відтворення одного предмета з характерною фактурою.
Сергій Бартко
завідувач науково-дослідницького відділу образотворчого мистецтва Вінницького обласного художнього музею, викладач Вінницької художньої школи.
Галерея